Romani, nu mai sustineti aceasta politica care nenoroceste oamenii ce sunt impotriva sistemului.


Declarație emoționantă a comisarului Berbeceanu, după eliberare

Fostul comisar șef al BCCO Alba Traian Berbeceanu a făcut primele declarații de la eliberare. 

Declarație emoționantă a comisarului Berbeceanu, după eliberare

Traian Berbeceanu a declarat: “Poate prețul pe care îl plătesc poate fi pentru o cauză dreaptă. Din păcate, trebuie să-mi dovedesc eu nevinovăția”.

Cu toate acestea, “ofițerul nostru”, cum îi spune ministrul Radu Stroe, a declarat că “am încredere deplină în justiție” și “am încredere deplină în ministrul nostru”.

Berbeceanu a mai spus că “nimeni să nu mai pățească ce am pățit eu. Acum mă voi duce acasă la copilul meu pentru că mă topesc de dorul lui. Copilul meu știe ca tati face activități sub acoperire într-un penitenciar și va ieși de acolo când îi va descoperi pe oamenii răi”.

Comisarul a adăugat: “Am fost toată viața polițist și sunt convins că voi fi și mai departe. O să lupt să-mi dovedesc nevinovăția și mă voi lupta și voi fi acolo unde îmi este locul, alături de echipa mea”.

 preluare dcnews

2 gânduri despre &8222;Romani, nu mai sustineti aceasta politica care nenoroceste oamenii ce sunt impotriva sistemului.&8221;

  1. Mi se pare ciudat titlul, avand in vedere ca declaratia comisarului e cu totul alta. Comisarul Berbeceanu apara statul de drept, nu este un anarhist, ar fi pacat sa i se transforme imaginea intr-un mod pe care sunt sigura ca nu si-l doreste. Cetatenii ar trebui sa respecte legile si institutiile statului, sa apere democratia si sa voteze responsabil, nu sa darame sistemul.

  2. democratia vazuta din afara lasa impresia unei VASTE COMPLICITATI CU FARADELEGEA si deschide larg portile catre puterea in stat legislativa – executiva – si administrativ economica – tuturor escrocilor politici – criminaliior-infractorilor -, interlopilor TIGANI SI AUTOHTONI, psihopatilor si haitelr de tarfe de lux – „cucoana” mai ai ceva de spus in apararea „democratiei „‘ voastre sistem politic criminal si abject impus ROMANIEI prin forta si dictat de marii banditi mondiali america – ue – f.m.i=israel – AUD ?

Lasă un răspuns

