Televiziunile si presa cumparate de catre grupurile de interese, aveti dovada.


Cea mai mare campanie de șpăguire a României
Clasamentul cianurii
Clasamentul cianurii

Facem un clasament al beneficiarilor de la Roșia Montană pentru a genera o imagine pozitivă pentru un proiect periculos.

România TV a încasat de la RMGC, în acest an, 1,5 milioane de lei, adică aproximativ 350.000 de euro.

Glar Construct, o altă firmă legată de Sebastian Ghiță, a încasat în acest an echivalentul a 585.000 de euro

Camelia și Corina Voiculescu a încasat 105.000 euro de la RMGC, prin firma Global Media Solutions

Tot în 2013, Antena 3 a încasat 110.000 de euro de la RMGC. La acești bani se adaugă alți 130.000 de euro primiți de Antena 1.

Firma lui Dan Andronic, patronul EVZ, a luat de la RMGC și a dat către B1. În 2013, agențiaD.A. Communication & Media, patronată de Andronic, a facturat către RMGC servicii în valoare de 95.000 de euro. Ulterior, o parte din acesti bani (60.000 de euro) au plecat din contul firmei lui Andronic în cel al postului B1 TV – controlat, în acte, de mai multe companii ale familiei Păunescu în asociere cu Sorin Oancea, managerul televiziunii.

Tot agenția lui Andronic a mai trimis aproape 30.000 de euro din banii încasați de la RMGC, către Tipogrup Press, controlată de ziariștii Mircea Pufu și Ion Cristoiu.

În top este postul România TV, deținut de Sebastian Ghiță, dar toate televiziunile importante au încasat bani de la RMGC.

Alți bani s-au dus la o altă firmă apropiată de Sebastian Ghiță, care a a construit case pentru strămutații din Roșia Montană.

Pro TV apare cu aproape 220.000 euro plătiți de către RMGC, iar agenția Mediafax, cu 3.000 de euro.

Romania TV / 350.000 euro

Pro TV / 217.000 euro

B1 TV / 139.000 euro

Antena 1 / 130.000 euro

Antena 3/ 110.000 euro

Kanal D / 49.000 euro

Prima TV / 39.500 euro

TVR / 23.000 euro

Realitatea TV / 17.000 euro

Etno TV / 2.900 euro

Alba TV / 5.100 euro

Clasamentul a fost realizat pe baza unor documente publicate de Rise Project  despre plățile pe care le-au făcut cei de la Roșia Montană Gold Corporation (RMGC), compania care deține licența de exploatare a aurului la Roșia Montană, către persoane publice din România și către instituții de media

preluare cotidianul.ro

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s