Tatuca Iliescu, liderul din umbra PSD-ului.


Iliescu către un revoluţionar: Ca să te sinucizi, nu trebuie să ceri aprobare nimănui

Iliescu către un revoluţionar: Ca să te sinucizi, nu trebuie să ceri aprobare nimănui
Revoluţionarul Dumitru Dincă, care i-a înmânat o cerere scrisă ca premierul Victor Ponta să-i aprobe eutanasierea, Iliescu replicându-i că acesta e un drept al lui şi nu trebuie să solicite aprobare.

„Aştept cu nerăbdare răspuns la cererea înmânată”, i-a spus Dincă lui Iliescu.

„Ăsta (sinuciderea, n.r.) e dreptul tău, nu trebuie să-ţi aprobe nimeni aşa ceva. Cine vrea să se sinucidă, poate să o facă. Nu are nevoie de aprobarea nimănui”, a adăugta Iliescu.

„Cum să nu? Mă costă bani injecţia letală. Trebuie să mi-o facă cineva”, i-a răspuns Dincă.

„Tu vorbeşti serios cu mine?”, a replicat Iliescu.

„Aşa mi-aţi spus, că în loc să mă euranasieze statul, să mă sinucid eu”, a spus Dincă.

Iliescu a precizat că el a spus altceva. „Am spus altceva. Dacă tu iei o asemenea decizie, te priveşte pe tine, nu ceri aprobarea nimănui. Soluţia e alta. Eu reţin sâmburele raţional din discuţie, să căutăm soluţii pentru oamenii în nevoi”, a închis discuţia Iliescu.

Iliescu: Ponta nu e analfabet

Preşedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, i-a replicat, joi, revoluţionarului Dumitru Dincă, care i-a transmis că premierul Victor Ponta trebuie să facă acorduri gramaticale, spunând: „Ponta nu este analfabetul Guvernului, sunt alţii”.

„Un revoluţionar a sesizat că face dezacorduri. Nu se spune «doisprezece persoane», se spune «douăsprezece persoane». Trebuie să facă acordul, domnule preşedinte”, i-a spus Dincă lui Iliescu, pe holul Parlamentului.
„Nu, Ponta nu este analfabetul Guvernului. Sunt alţii”, i-a replicat Iliescu.

„Sunt mulţi analfabeţi, dar (Ponta, n.r.) este agramat”, a continuat Dincă, în acelaşi registru.

„Nu e adevărat. Poate fi o scăpare. O scăpare poate să fie la oricine”, a spus Iliescu, luându-i apărarea lui Ponta.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/iliescu-catre-un-revolutionar-ca-sa-te-sinucizi-nu-trebuie-sa-ceri-aprobare-nimanui_1343690.html#ixzz2nwqAbiZW 
Follow us: @realitatea on Twitter

Lasă un răspuns

