Ce sa mai zicem noi „PROSTANACII de ALEGATORI ”


Pe oricine am vota , TOT EI SUNT !!!! . MARSAVIA pe care o face Ponta „TRADATORUL ” cu UDMR-ul TREBUIE TAXATA chiar de la primele ALEGERI , cele EUROPARLAMENTARE . INTOTDEAUNA PSD-ul „A LUCRAT ” la DOUA CAPETE , NU MAI TREBUIE TOLERAT !! . Sunt tare DEZAMAGIT de ANTENA 3 , care extrem de repede a „MUSCAT MOMEALA ” pusa de basescu si Ponta ! Toata aceasta „LUCRATURA ” nu este asa de „SIMPLA” cum o iau unii la prima vedere . EU pun VIATA mea la BATAIE si spun : Este „MARCA basescu si a SERVICIILOR ” ce au NENOROCIT aceasta TARA de 24 de ani . Asi merge chiar dupa „mintea mea” si asi sustine ca, nu mai are niciun rost VOTUL NOSTRU , asa se intampla de 24 de ani , iar ei au facut AVERI FABULOASE ! Noi ” PROSATANACII” pe care se bazeaza ei la ALEGERI putem sa traim 100 de vieti si nu reusim sa adunam macar 50 % din cat au acaparat Ei din POLITICA !! Pe oricine am vota , TOT ASA DE BINEE O SA TRAIM !!. EU , nu mai vreau sa AUD DE ALEGERI IN VECII VECILOR !!!

MONARHIA ESTE SINGURA SOLUTIE PENTRU A SCOATE ACEASTA TARA DIN MAINILE ACESTOR GRUPURI DE INTERESE.

Lasă un răspuns

