Cineva recunoaste oficial ca Romania a fost pradata de catre politica distructiva de dupa 1989. Treziti-va!!!!!!


Consilierul guvernatorului BNR, Adrian Vasilescu, a declarat vineri că Nicolae Ceaușescu ar fi murit a doua oară, dacă ar fi înviat și ar fi văzut cum s-au făcut anumite privatizări în România. 

adrian vasilescu bnr

„Eu cred că la această oră putem să discutăm despre privatizare cam în felul următor: miresele frumoase s-au măritat şi nu toate au făcut partide bune. Dar unele din ele au făcut partide foarte bune. Mă gândesc la BCR, când în România am luat pentru o bancă peste 3 miliarde de euro. Şi pot să spun şi ce am făcut? E o întrebare bună, dar eu cred că are şi răspuns.

Dar pot să spun că dacă ar fi înviat Ceauşescu şi ar fi văzut că pentru dragul lui combinat de la Galaţi s-au luat vreo 300 de milioane şi pentru BCR peste 3 miliarde, ar fi murit a doua oară”,

– See more at: http://www.dcnews.ro/vasilescu-spune-ca-ceau-escu-ar-fi-murit-a-doua-oara-daca_439707.html#sthash.BMT9OsKs.dpuf

Lasă un răspuns

