Cineva trebuie sa ne conduca!!!!!


MONARHIA ESTE SINGURA SOLUTIE PENTRU VIITORUL NOSTRU SI AL COPIILOR NOSTRI.

N-o sa stam ca o turma de oi. Sau vrei sa te intorci innapoi la Ceausescu. Basescu si Boc ne-au taiat salariile cu 25%, pensiile, toate indemnizatiile cu 15%, au inchis spitalele si scolile, au facut prapad prin economie, benzina scupindu-se cu 90%. Au fost suspendate toate fondurile europene din cauza fraudarii acestora de mafia pedelista, au imprumutat tara cu 20 miliarde euro de la FMI sa aiba ce cheltui in campanie Basescu, si-au bagat soferii, secretarile si in general toata clientela, in toate posturile platite cu sute de milioane.

Bineinteles trepanatii inteleg doar atat …dar consumul va cadea drastic …ceea ce va duce la colaps generalizat .Continuati deci  sa votati mafiotii ce i-ati votat de 24 de ani .Suportati in continuare sa va conduca fanariotii ce v-au condus de 24 de ani ….

 

2 gânduri despre &8222;Cineva trebuie sa ne conduca!!!!!&8221;

  1. Familia mea este atestata documentar inca din anul 1200 in Cluj,In anul 1700 pentru acte de bravura au fost improprietariti cu 47 ha teren si paduri la Tufele rosii locul unde s-a construit autostrada care face legatura intre Apahida si Feleacu.In anul 1750 au construit biserica din actualul cartier Someseni din Cluj-Napoca.Tatalui meu Dulca Gheorghe senior nici macar nu i s-a facut cunoscut faptul ca i s-a eliberat titlu de proprietate pentru acest teren,Pe linga aceasta proprietate mai detinem 16 ha teren in Cluj-Napoca , cu acte in regula carti funciare emise inca de la 1870 pe numele Dulca dar nici in ziua de azi aceste terenuri nu au fost retrocedate in totalitate. In anul 1976 m-am casatorit cu Dobariu Leonard-Decebal provenit din mama evreica din fam.Mark David si Rozmann Berta din comuna Deda jud.Mures, proprietari a 1000 ha padure 200 ha terenuri fabrica de cherestea trei gatere cada cu farmacia familiei patru cabane pe valea Bistrei .Inca din 1990 am inceput afaceri prospere impreuna cu sotul meu si dirijati si de rudele sale din Israel.Ne-am ocupat inca din vremea comunista de filatelie fiind initiati in domeniu de socrul meu Ion Dobariu intemeietorul asociatiei filatelistilor din Romania.Situatia noastra financiara a fost la un nivel ridicat fara a ne implica in politica.Inca din vremea comunista am fost hartuiti de securitate si persecutati ceea ce s-a continuat si dupa revolutie.Am evitat pe cit s-a putut si ne-am dat seama de capcanele intinse de securitate.Pina la urma securistii din Cluj pentru a pune mina pe averea noastra i-au inventat sotului meu un diagnostic pe care nu il avea si anume dubla hernie de disc cervicala in contextul in care pe el il durea putin piciorul sting.Impreuna cu medicii Vanea Vasile si Cornel Valeanu prieteni nedespartiti de familie si mincatori de bani l-au convins pe sotul meu sa se opereze la Sp.de Neurochirurgie din Cluj la medicul criminal Stefan Ioan Florian.In anul 1995 exista computer-tomograf doar la Sp.Th.Burghelle din Bucuresti.La interventia deputatului de Cluj Gavra Iona , prof.Pop Tiberiu i-a facut de urgenta radiografii la intreg aparatul locomotor si craniu si sotul meu s-a intors de la Cucuresti cu aceste radiografii falsificate.Inainte de a se intoarce acasa a fost consultat la Bucuresti de catre medicii neurochirurgi Blezu Aleman Vasile si prof.Panoza , care dupa ce l-au consultat i-au recomandat sa se intoarca acasa sa faca gimnastica si daca nu-si revine din schiopatat vor discuta daca este nevoie de operatie.Intors acasa sotul meu a fost asaltat de medicii criminali si l-au adus la noi acasa pe Stefan Ioan Florian recomandindu-l ca fiind cel mai bun neurochirurg si au insistat sa se opereze de urgenta sa-i dea dracului de bucuresteni .La indemnul lor s-a internat la Neurochirurgie Cluj.La vizita prof.Buica seful clinicii de atunci acesta i-a recomandat sotului meu sa-si faca bagajul sa plece acasa pentru ca acestui criminal de Florian nu-i da voie sa-l opereze cit este el seful clinicii.Sotul meu s-a intors acasa total nedumerit dar au sosit imediat prietenii sai Vanea si Valeanu impreuna cu Florian sa-l convinga sa mearga la operatie ziua urmetoare fiindca prof.Buica este plecat la Bucuresti si sala de operatie este disponibila.Sotul meu a refuzat iar acestia au stat la noi pina la ora 24 pina cind l-au convins sa mearga ziua urmatoare la operatie.Medicul criminal Stefan Ioan Florian i-a scos doua vertebre din coloana cervicala C4 si C5 sotul meu a ramas paralizat in totalitate.Am mers din nou la Bucuresti la computer-tomograf la prof.Pop Tiberiu si nu a avut ce face decit sa contate prin radiografiile ce i le-a facut lipsa celor doua vertebre din coloana cervicala.Obligatoriu ne-a insotit si medicul criminal Stefan Ioan Florian care nu a mai avut ca sa comenteze.Intr-un cuvint nu i-au taiat capul direct cu cutitul ci a trebuit sa-i dea 1000 USD lui Florian sa il taie.De atunci si pina in prezent autoritatile se fac ca nu aud despre aceasta crima cu premeditare asa cum au constatat ofiterii de la investigatii criminale care tin dosarul in sertar de atira vreme, dindu-le posibilitatea si timp criminalilor sa ma omoare si pe mine.Nu s-a constatat decesul si s-a eliberat certificat de deces cumnatului meu Voinea Petru care a venit si mi l-a trintit pe masa.Imediat dupa deces prin notarul public Maria Silvia Budusan mi-au fost confiscate o parte din afaceri si proprietati iar sotul ei securistul Nelu Budusan s-a ocupat de denigrarea mea in societate mi-au inscenat tot felul de capcane cu scopul de a ma omori inclusiv prin intrarea prin efractie in timpul noptii in apartamen dar nu au reusit deoarece am yalle din titan .Astfel au pus boschetarii pe urmele mele sa ma omoare cu miinile curate ei sa nu fie banuiti.Am cerut protectie inspectorului sef din Cluj , dar si-au batut joc de mine si hartuirea si persecutia s-au intensificat intratit incit politia locala m-a amendat fara nici un motiv in curtea blocului unde locuiesc iar femeia de serviciu de la bloc impreuna cu administratorul Pop Marian mi-au furat covorul dat la batut inainte de Sf.Paste in anul trecut.Dosarul de retrocedare a proprietatilor depus la Primaria Deda a disparut:Desi detin corespondenta cu d-na prinar Cadar Lucretia secretarul Vancu Ioan sustine ca nu exista nici un dosar eu depunind cereri inca din 2002 pe toate legile.Am depus din nou cerere de retrocedare pe Legea 165/2013 impreuna cu , copiile inregistrate la cererile anterioare, CF-uri pe numele Mark David si Rozmann Berta dar se tace in continuare.De toate aceste aspecte criminale din viata mea m-am plins tuturor autoritatilor statului detin si hotariri definitive si irevocabile inca din 1997 care nici astazi nu sunt puse in aplicare.M-am adresat si D-lui Presedinte Traian Basescu dar fara sa se ia nici o masura de atita timp.Astfel am fost nevoita sa ma adresez si D-nului Vicepresedinte al USA John Kerry.

Lasă un răspuns

