Principele Nicolae: Daca poporul imi cere, voi fi pregatit sa fiu rege


Principele Nicolae al Romaniei

Principele Nicolae crede ca Romania este o tara care are extrem de mult de oferit si spune ca, daca poporul roman i-ar cere, este pregatit pentru a fi rege. Nepotul regelui Mihai s-a mutat definitiv in Romania in urma cu doi ani, dupa ce si-a finalizat studiile la Londra. „Nu m-am simtit niciodata britanic. Pot spune cu mandrie ca sunt roman”, sustine acesta, intr-un interviu pentru Gandul. Al treilea in linia succesiunii la tronul Romaniei, dupa principesa Margareta si mama sa, principesa Elena, principele Nicolae spune ca viata sa a inceput sa se schimbe dupa ce s-a mutat in tara. „Numai dupa sosirea aici si preluarea responsabilitatilor, viata mea a inceput sa se schimbe. Acceptarea titlului a fost un pas urias in viata mea si mi-au trebuit cativa ani sa iau aceasta decizie si sa imi dau seama daca este o alegere inteleapta atat pentru tara mea, pentru familia mea, cat si pentru mine. In decembrie 2009, am luat decizia …

3 gânduri despre &8222;Principele Nicolae: Daca poporul imi cere, voi fi pregatit sa fiu rege&8221;

  1. In ordinea succesiunii ASR Principele Nicolae a Romaniei este al treilea succesor la Tronul Romaniei.
    Altetea Sa a declarat ca este mandru ca este roman.Foarte adevarat!Cu mana pe inima pot sa spun ca marea majoritate a romanilor il iubeste din suflet pe Altetea Sa si desigur,suntem foarte mandri de Altetea Sa!
    Ziua buna se cunoaste de dimineata.
    Tot inainte Altetea Voastra!
    Traiasca Regele Mihai!
    Sus Casa Regala a Romaniei!
    Sus Patria si Neamul romanesc!

  2. -Altetzea Voastra ,regala , CATEGORIC ,vetzi fi REGELE ROMANIEI , REGELE NICOLAE , dupa ce ASR , PRINCIPESA MOSHTENITOARE A ROMANIEI , VA FI CONVINSA CA V-ATZI ,,ACOMODAT ,, CU ROMANIA / NOI ( eu shi sora mea ) Va ashteptam cu mare satisfactzie . – SA NE TRAITZI / ……………….ileana lelia stancu .

Lasă un răspuns

